Alkuun pienet pahoittelut siitä, että mulla ois pitäny tulla muutama kertaa viikossa näitä postauksia, mutta en oo keksiny aiheita ja mun kone söi mun kuvat. Jouduin siis ottaa kaikki kuvat uudestaa ja siks meni vähä pidempää tässä, että tää postaus tulee.

______________________________________________

Olin alunperin ettimässä tähtiä yks päivä ja sitten Sonic kirjautui sisään. Tehtiin hänen kanssaan dailyja ja seikkailtiin jarlassa. Päästiin sitten yhdelle vuorelle josta näkee sinne alueelle, mikä näkyy kartassa sellaisena valkoisena sumulänttinä. Siellä ei ole tällä hetkellä mitään, mutta se näytti aika hauskalta :D En kyllä usko et sinne on edes tulossa mitää ellei sitä aluetta muuteta matalaksi. Se on nimittäin vuoristoinen paikka.

Kiipeiltiin myös muualla niillä vuorilla ja päästiin melkein kaikkien päälle. Paitsi minä, koska Iisac ei osaa hypätä >:(( Sonic siinä samalla opetti mulle miten pärjään champeissa paremmin c: Sonic kerto mitä niistä skillseistä ( tai siis riding, jumping, swiftness yms.) tarvitaa. Ostin sitte uudet hanskat ja uuden satulahuovan :D Tarviin vielä saappaat ja hevosenkengät. 

Mentiin ostoksien jälkeen kokeilemaan heti yhtä champpia. Ei menny kauheen hyvin :D Ei ainakaan niin hyvin kuin oisin toivonut. 


Se alue, joka on sumuläntti :D

kooo.jpg

  t%C3%A4%C3%A4l%C3%A4l%C3%A4.jpg

_________________________

Tänään olin Ekan vaelluksella, jossa olimme kylläkin kahdestaan, mutta ei se menoa haitannut :D

Kiertelimme ihan vaan Moori-Fortti aluetta. Mitä lähemmäs Forttia mentiin sitä "villimmäksi" meno kävi.  

Fortissa meni hieman hassutteluksi :D Alettiin vaan pyörimään rannalla ja ponilautoilla. Hevoset jäivät sinne Horse Markettiin oottamaan c: Mentiin Fortissa suihkulähteelle ja kävi ilmi, että sinne sisälle pääsee piiloon. Päästiin myös hienosti taiteilemaan Fortin aitojen ulkopuolelle. Tai no, Eka pääsi :D


Kivi, joka tappaa hevosia c:

kiivi.jpg

Myyntihepat :3

hepot.jpg

Ihana piilopaikka, jota käytetään varmaan useasti :D

ollaapiilos.jpg

Ollaan täällä aitojen toisella puolella. Taino, eka on.

siel%20se%20eka%20on.jpg