Ensimmäinen osa tuli kauan sitten, koska minulla ei tosiaankaan ollut sitä star rideria, enkä ole päässyt ottamaan tähän postaukseen kuvia ja siksi viivästys. Ja koska olin liian laiska en ottanut niitä kuvia ollenkaan...Hupsista.

Mutta tässä postauksessa on nyt taas niitä koulutuksia lisää ja sitten toisia tehuja.

Koulutuksia tuli uusia heti, kun saavutin reputationin Liked sen Keepers of Aideen: Sun Circlen kanssa :D

Koulutuksia oli karuselli, missä piti hyppiä esteitä ympyrällä samalla, kun takana seurasi hieman korkeammalla oleva puomi. Se oli helppo ja kivoin ehkä kaikista. Siellä oli myös perhosen nappaamista, mistä voi varmaan päätellä mitä siinä tehdään. Perhosia piti napata 20. Kamalin oli semmoinen missä seurattiin nuolia, mutta en tehnyt sitä kokonaan, koska en ymmärtänyt sitä ja se sanoi, että tein väärin vaikka seurasin ohjeita. En pysty sitä selittämään, kun en itsekkää tajunnut...

Koulutuksia oli lisäksi sellainen, missä tuliviivat tulee reunoista ja niitä pitää väistää. Sitten oli se ympyrä alue missä kaikki harjotukset tapahtuu ja maassa oli kuvioita mistä piti valita oikea vihjeiden mukaan. Yhdessä harjoituksessa oli se ympyrä, jonka sisälle ilmestyi ns spiraali, jonka kerroksien välillä piti vaihdella. Ja tietysti ne vanhan kunnon kysymykset oli myös mukana.

Näistä koulutuksista pidin enemmän, kuin niistä edellisistä.

Toiset tarinatehut alkoivat siitä, kun Jamesilla oli painajaisia ja hän ei pystynyt niiden takia nukkumaan. Menin Mrs. Holdsworthin luokse ja hän laittoi minut hakemaan Carneyltä jonkun laitteen, Lindalta neuvoja ja sitten Alex piti pyytää avuksi veljelleen. 

Saimme kyhätyksi jonkinmoisen unien näyttämis laitteen tai jotain, sillä kun James nukahti näimme kuvan siitä, mitä hän näki painajaisissaan. Painajaissa näkyi James ja valkoisiin pukeutunut nainen. Alex totesi, että ei ole mikään ihme jos James näkee painajaisia. Painajaisen tapahtuma oli kuulemma menneisyyttä, jolloin James oli kidnapattu. Alex muisti myös naisen nimen. Hän oli Katja. Katja oli puoliksi omassa maailmassamme ja puoliksi Pandoriassa. Katja oli yrittänyt saada Alexin joskus omalle puolelleen kiristämällä häntä Jamesillä, jonka oli siis kidnapannut. 

Mrs Holdsworth halusi, että painajainen lähtisi Jamesin mielestä heti, joten hän kertoi minulle miten voisin auttaa Jamesin painajaisten hoitoon.

Minun piti mennä Demascus minelle ja pukeutua haamuksi, sekä säikäyttää James. Tuuma onnistui ja Jamesin painajaiset taisivat lähteä. En kyllä ymmmärrä miten minä pukeutuneena haamuun autan unohtamaan Katjan, joka kidnappasi Jamesin :DD

sleeeepep.jpg

Ihana nukkumisasento James...

KATJA.jpg 

Painajainen D:

haamu.jpg

hahpel%C3%A4sty.jpg

Voi James ku pelästy mun haamupukua :'D

Sitten nuo uni tehut loppui, eikä minulle jäänyt muuta tarinaa kuin ne koulutukset.

Kunnes..

TEIN NE!! Olkaa ylpeitä musta nyt ;)

No mutta joo siis koulutuksien jälkeen mentiin puhumaan Elizabethille joka sitten kertoi kaikkea pandoriasta ja selitti mitä on tapahtunut ennen kuin minä astuin kuvioihin. Minun piti mennä Alexin luokse ja hän kertoi minulle että kauheita on tapahtunut. Dark Core oli kuulemma saanut niitä Shadowseekereitä meidän maailmaamme ja oli tullut niitä crackeja elikkä tutummin pinkkejä valoja. Alex ja minä juoksimme Silvuun ja siellä oli täysi tilanne päällä. Shadowseekereistä olisi päästävä eroon, mutta miten?  Pohdimme todella ripeästi ja mieleemme muistui imuri jolla olimme tehneet tätä aijemminkin.

Juoksin Piin luokse ja pyysin häneltä imuria. Hän oli kuulemma hieman säätänyt sitä tehokkaammaksi tai jotain. Juoksin takaisin Silvuun ja imaisin kaikki Shadowseekerit imuriin. Jäljellä oli pinkit valot vielä. En niitä tietenkään osannut käsitellä, joten minun täytyi mennä Frippin luokse. Hän antoi minulle harjoitus valon ja koitin sitä sammutella siinä. 

Yritin aluksi sen kanssa saada sen pandorian energy jutun ihan sinne päähän mihin se ei saisi mennä, koska Fripp ei osaa selittää asioita :D Säädin sen kanssa 15 minuuttie ennen kuin tajusin kysyä joltain. Kysyin sitten Sonilta ja hän selitti sen järkevästi minulle :'D Sain sen homman hoidettua. Eihän siinä mennyt edes kauan...

titititi.jpg

Tää olis pitäny saada nollille, mut luulin et se pitää saada täytee xD

Harjoituksen jälkeen olin valmis sulkemaan oikeat valot. Ripeästi juoksin taas Silvuun ja sammuttelin valot. Vaara ohi toistaiseksi. Kunnes Alex huomasi, että niitä valoja oli joka puolella ja kaikki pitäisi sulkea. Ja sitten alkoi ikuinen työ, joka on ihan hyvässä mallissa jo :'D

kauheeeee.jpg

juukandoo.jpg

 Kaiken jälkeen Elizabeth antoi kaksi tehua ihan eri paikkoihin. Toinen oli Spy Masterin luokse ja toinen sirkukselle. Spy Master rupatteli myös kanssani niitä näitä tai jotain (skippasin vaan ne tekstit kun ei kiinnostanut D: ). En jaksanut jatkaa siitä, koska tiesin, että sirkuksella oleva tehu liittyi jotenkin traikkuun. Menin siis sinne ja mitä muutakaan siellä oli kuin Ydris joka näytti minulle pienikokosen traikun, jonka hän yritti suurentaa, mutta se ei tainnut toimia.

Piti juosta Ed Fieldsin luokse ja kysyä häntä auttamaan. Hän ei tietenkään halunnut auttaa ellen vienyt hänelle puupalikoita Figistä, Valesta ja Nilmeriltä. Kun olin puupalikat hänelle antanut hän suostui auttamaan. Ed antoi pikku pullon jossa oli jotain suurennusainetta. Kaadoin sitä pienen traikun päälle ja se kasvoi oikean kokoiseksi traikuksi.

pieni.jpg

Palasin takaisin Spy Masterille ja hän laittoi minut etsimään Steveltä oravia. Löysin ne tietenkin, ja minulle jäi vähän epäselväksi että mitäs ihmettä minä niille tein :'D  Nappasin niitä vain mukaani 12 ja vein Spy Masterille. Siellä luolassa kirjoitin joitain kirjeitä ja laitoin ne oravien matkassa jonnekkin. 

Ja sitten alkoi taas uusia kiinnostavia tehuja jotka jätän toiseen postaukseen ;)